|
Komunikacja medialna, co to takiego? How miscommunication happens (and how to avoid it) - Katherine Hampsten Termin odnosi się do elementów branży komunikacji masowej, takich jak media drukowane, wydawnictwa, wiadomości, fotografia, kino, programy radiowe (radio i telewizja), media cyfrowe i reklama. Po co się uczymy?Dla zdobycia umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, publicznej oraz masowej, a także umiejętności świadomego, krytycznego, odpowiedzialnego i selektywnego korzystania ze środków masowego przekazu. Czego się uczymy?Poznajemy zasady tworzenia i redagowania poszczególnych gatunków wypowiedzi dziennikarskich, ich korygowania i planowania, tworzenia reklam i przekazów medialnych. Zdobywamy wiedzę o prawie prasowym i własności intelektualnej. Jak się uczymy?Poprzez ćwiczenia warsztatowe, skoncentrowane na zdobyciu umiejętności pisania i redagowania tekstów, praktycznego opanowania technik narracyjnych i perswazyjnych, sztuki kompozycji czy operowania informacją w tekście nie informacyjnym. Metodą realizowania projektu. Poznajemy warsztat pracy dziennikarskiej. Wyjeżdżamy na wycieczki przedmiotowe do redakcji Dziennika Zachodniego w Sosnowcu. Do redakcji TVP Katowice. Bierzemy udział w redagowaniu gazetki szkolnej ,,Korfantak” , której redakcja uczestniczy w Wojewódzkim Przeglądzie Pism Uczniowskich SZPALTA. |
|